Obrazac za pritužbe

Naše su vrijednosti temelj za ostvarenje dugoročnog, održivog uspjeha organizacije. Svojim načinom rada želimo promicati svoje vrijednosti, klijentima jamčiti najbolje moguće usluge, a svojem timu osigurati najbolje moguće okruženje.

Mazars odgovorno, otvoreno i profesionalno postupa sa:

  • sumnjama o nesavjesnom radu unutar Mazarsovih tvrtki koje interno izraze partneri ili članovi tima
  • sumnjama koje izraze osobe izvan Mazarsa (klijenti ili drugi dionici) o uslugama koje Mazars pruža.

Na koga se odnose Mazarsove procedure za pritužbe?

Prijave koje podnesu partneri i zaposlenici tvrtki članica Mazarsa, uključujući zaposlenike s ugovorom o radu na određeno i neodređeno vrijeme, razmatraju se putem Procedure za zaposlenike-zviždače opisane u nastavku.

Prijave koje podnesu osobe izvan Mazarsa razmatraju se putem Procedure za vanjske pritužbe opisane u nastavku.

Prijave koje podnesu osobe izvan Mazarsa, a ne odnose se na članice Mazarsa, ne razmatraju se.

Procedura za vanjske pritužbe

Dajemo sve od sebe kako bi sve uredno funkcioniralo. Ako unatoč tome niste zadovoljni, svoje komentare možete podijeliti s nama putem sljedećeg obrasca. Kontaktirat ćemo Vas kako bismo zajednički pronašli rješenje.

Procedura za zaposlenike-zviždače

Ova politika za zviždače („Politika”) predstavlja mehanizam putem kojeg članovi tima unutar svake tvrtke mogu izraziti iskrene sumnje, a pruža im zaštitu od viktimizacije, zlostavljanja ili disciplinskih postupaka.

Share