Korporativna društvena odgovornost
Imamo jasno definiranu strategiju održivosti povezanu s ciljevima održivog razvoja UN-a i izgrađenu oko pet stupova:
1. Integritet
Naša DOP strategija ne bi značila ništa da nije duboko ukorijenjena u našu kulturu i temeljne vrijednosti. U središtu svega što radimo su integritet i odgovornost. To za nas prije svega znači osigurati da su naši procesi i alati za upravljanje kvalitetom robusni i primjerni. Upravo za to je odgovoran Mazarsov Odbor za kvalitetu i rizik, s ciljem poticanja održivog rasta svih naših usluga i osiguravanja da svo osoblje i partneri dobiju obuku koja im je potrebna za postizanje tehničke i etičke izvrsnosti za maksimalnu dobrobit klijenata.
Primjeri inicijativa:
- Globalni kodeks ponašanja i univerzalna obuka
- Obvezna upotreba WeChecka, našeg alata za provjeru sukoba
- Namjenski odbor za upravljanje kvalitetom i rizicima
- 1/3 zemalja koje svake godine podliježu unutarnjoj kontroli kvalitete (100 % u tri godine)
2. Usluge
Od našeg stvaranja, naša je svrha uvijek bila raditi na uspjehu naših klijenata, a istovremeno služiti javnom interesu. Sve stroži propis, veći javni nadzor i pojava novih i potencijalno štetnih prijetnji organizacije svih veličina vode ka prepoznavanju prednosti razumijevanja i procjene širih učinaka njihovih nefinancijskih rezultata te u svoju strategiju ugrađuju ključne rizike za okoliš, društvo i upravljanje (ESG).
Primjeri inicijativa:
- Globalni resursni centar za Covid-19, uključujući besplatni porezni i pravni alat za praćenje
- Ponude za održivost koje podupiru klijente u borbi protiv podmićivanja i korupcije, u upravljanju, jednakosti i raznolikosti, ljudskim pravima, zdravlju i sigurnosti te klimatskim promjena
- Globalno godišnje izvješće o održivosti i godišnje izvješće o održivosti za pojedine zemlje
3. Ljudi
Naši klijenti očekuju znanje i stručnost, a još će više očekivati u godinama koje dolaze. Ljudski kapital je ono što će napraviti razliku, a mi moramo biti sigurni da zapošljavamo, njegujemo i razvijamo najbolje talente i najrelevantniju stručnost, za danas i sutra.
Primjeri inicijativa:
- Sveučilište Mazars ima vrhunsku akreditaciju Europske zaklade za razvoj menadžmenta
- 92% svih zaposlenika sudjelovalo je na tečaju osposobljavanja u 2018./2019. (MazarsU i LinkedIn Learning)
- 53 % ženskog osoblja; ciljevi raznolikosti za pojedine zemlje u cijelom poduzeću (npr. 50 % senior managerica u Ujedinjenom Kraljevstvu do 2023.)
4. Okoliš
Korporacije proizvode gotovo sve što kupujemo, koristimo i bacamo i igraju veliku ulogu u pokretanju globalnih klimatskih promjena. Iako ugljični otisak tvrtki uvelike ovisi o vrsti industrije u kojoj posluju, a mi se kao profesionalna uslužna tvrtka oslanjamo uglavnom na ljudske resurse za pružanje naših usluga, ipak smo svjesni da možemo i trebamo smanjiti utjecaj na okoliš.
Primjeri inicijativa:
- Partnerstvo sa Službenim forumom monetarnih i financijskih institucija (OMFIF) za objavljivanje istraživačkih financijskih regulatornih razvoja usmjerenih na borbu protiv klimatskih promjena
- Politike pojedinačnih zemalja za smanjenje utjecaja na okoliš (npr. smanjenje potrošnje papira, energije i e-otpada)
5. Zajednica
Društvena uključenost više se ne može smatrati pomoćnom djelatnošću. Mora biti ukorijenjena u tkivo svrhe, procesa i profitabilnosti organizacije. Poduzeća u svim industrijama i regijama moraju ponovno procijeniti svoj učinak na društvo i njihovu ulogu u stvaranju zdravih i održivih zajednica. Ova vrsta uključenosti također poboljšava angažman zaposlenika i mlađe generacije to očekuju.
Primjeri inicijativa:
- Redovite pro bono usluge (npr. s Les Déterminés, neprofitnom organizacijom koja podupire poduzetništvo u siromašnim četvrtima)
- 20-satna naknada za svakog zaposlenika koje će potrošiti na socijalne inicijative u Nizozemskoj
- Pokrenuo indeks rodne ravnoteže za 2020. s OMFIF-om
Mazarsova strategija društveno odgovornog poslovanja definira se programima osmišljenim i razvijenim na razini Grupe, a zatim usvojenima i personaliziranima na razini zemlje. Nadalje, zemlje imaju široke mogućnosti inicijative, što omogućuje provedbu mnogih lokalnih projekata i dobru praksu koja se može ponoviti unutar Grupe.
Ne samo da razgovaramo, već i hodamo. Mazars je ojačao svoju predanost time što je od 2012. postao član Globalnog sporazuma UN-a, aktivno podupirući njihovih 10 utemeljiteljskih načela i izvještavajući na godišnjoj razini, istodobno pomičući razgovor naprijed o ciljevima održivog razvoja.
Vjerujemo da kroz pet strateških stupova možemo posebno doprinijeti napretku osam od 17 SDG ciljeva UN-a:
