
Strategija i dubinska analiza
Poduzeća sve više usvajaju održive strategije koje razmatraju pitanja okoliša, društva i upravljanja (ESG) kao dio svojih svakodnevnih operacija. Budući da svijet posvećuje sve veću pozornost ponašanju poduzeća, imperativ je imati učinkovitu strategiju. Naš tim može pružiti savjete i smjernice potrebne za ugradnju i razvoj okvira održivosti.
Održivost brzo postaje kritična komponenta poslovne agende. U prošlosti se održivost prvenstveno povezivala s čimbenicima okoliša, ali danas pokriva cijeli niz pitanja ESG-a i naširoko se smatra da ima utjecaj na krajnji rezultat tvrtke, kao i na njen ugled.
Strategija održivosti je integracija ekonomskih, ekoloških i društvenih ciljeva u vaš poslovni plan s ciljem stvaranja dugoročne vrijednosti za vašu organizaciju, vaše dionike i šire društvo, dok održavate i unapređujete prirodne resurse za buduće generacije. Kako svijest o ESG pitanjima raste, mnoge tvrtke nastoje implementirati i ugraditi ta načela u svoje poslovanje. Budući da ESG pokriva širok raspon pitanja, kao što su klimatske promjene, ljudska prava, zaštita potrošača, odnosi sa zaposlenicima i odgovorno upravljanje, važno je usredotočiti se na ona koja su najvažnija za vašu organizaciju.
Kombiniramo svoje opsežno znanje o ESG pitanjima s našom stručnošću u poslovanju kako bismo vam pružili savjete i podržali vaše potrebe pri razvoju strategije održivosti. Naš tim crpi stručnost iz cijele tvrtke Mazars i radi kao jedan na integriran i participativni način, s fokusom na prilagođavanje usluge koja vama najbolje odgovara.
Kroz naš kolaborativni pristup, možemo vam pomoći:
- Formulirati sveobuhvatnu politiku angažmana dionika, osigurati sudjelovanje svih strana, isplanirati pristup i dogovoriti strategije
- Prepoznati i usredotočiti se na značajne teme koje imaju najveći utjecaj na vaše poslovanje i koje su dionicima najvažnije jer se odnose na ekonomske, ekološke i društvene rizike koji bi mogli utjecati na vaš poslovni ugled i vašu sposobnost stvaranja vrijednosti
- Postaviti sustave za mjerenje odabranih ključnih pokazatelja učinka
- Izračunati vaš „ugljični otisak“ i identificirati prilike za smanjenje i kompenzaciju vašeg utjecaja