Vrijeme je za akciju: Što će biti u fokusu top menadžmenta?

Na kraju 2021., Mazars je napravio izvještaj koji se temelji na istraživanju koje je uključivalo top menadžment tvrtki i prikazuje kako se kreće poslovanje nakon pandemije. Tvrtke i njihovo vodstvo je bilo uvjereno u svoju sposobnost da odgovore na buduće trendove, očekujući transformaciju svog poslovanja i planirajući daljnja ulaganja. ESG je sada čvrsto na dnevnom redu top menadžmenta i tvrtke se javno obvezuju na niz ESG tema. No, jesu li tvrtke sposobne provoditi svoje strategije?

Proveden u četvrtom tromjesečju 2021., Mazars C-suite barometer  (C-Suite je izraz za sav top menadžment koji počinje slovom C) uzeo je u uzorak istraživanja 1000 stručnjaka iz top menadžmenta iz 39 zemalja širom svijeta kako bi razumjeli prilike i izazove s kojima se suočavaju.

Istraživanje otkriva:

Tehnološke i održive transformacije koje dolaze: voditelji očekuju da će njihove tvrtke proći kroz transformaciju: 68% očekuje da će proći kroz tehnološku transformaciju, a 62% očekuje transformaciju svoje strategije održivosti u sljedećih tri do pet godina.

Samopouzdanje i otpornost: istraživanje je pokazalo osjećaj samopouzdanja i otpornosti: kvalitete koje će se vjerojatno još jednom testirati 2022., s tekućim utjecajem pandemije I zabrinjavajućih događaja u Ukrajini. U prosjeku, 87% vjeruje da se njihovo poslovanje može nositi s budućim trendovima, a 88% se osjeća sposobnim prevladati krizu. Kibernetička sigurnost je posebno u fokusu i tvrtke moraju biti što robusnije i otpornije: otpornost je jednako važna kao i zaštita.

ESG čvrsto na dnevnom redu top menadžmenta: tvrtke očekuju da će transformirati svoje strategije održivosti, potaknuti ulaganja u inicijative za održivost te se javno obvezuju na niz tema ESG-a. Izazov je sada pretvoriti namjere u strategije koje se mogu primijeniti.

Prijelaz sa strategije na akciju: kako bi se uhvatili u koštac s očekivanim transformacijama, maksimalno iskoristili planirana ulaganja i ispunili obveze, posebno u vezi s ESG-om, tvrtke moraju prijeći dalje od planiranja i namjere u akciju. Da bi to učinili, potrebni su im pravi programi i pravi ljudi s odgovarajućim vještinama. Gotovo dvije trećine (63%) kaže da je Covid-19 promijenio buduće stilove vođenja koji su potrebni njihovoj organizaciji, ali većina (88%) vjeruje da ima vještine koje su im potrebne. Jesu li u pravu?

 

Oni koji će pobijediti na tržištu bit će oni koji će učinkovito prijeći s namjere u provedbu. Sada je vrijeme za akciju.

Preuzmite izvješće u nastavku da biste saznali više.

Dokument

Mazars C-suite barometer 2021