Održivo, pametno i sinkronizirano: upotreba tehnologije za ubrzavanje ESG tranzicije u potrošačkom sektoru
Izvješće nudi djelotvoran vodič za potrošačke tvrtke da u budućnosti zaštite svoje poslovanje prelaskom na sinkronizirane, pametne i održive poslovne modele, a uključuje doprinose stručnjaka s izvršnim iskustvom u L'Oréalu, Marks & Spenceru, Pernodu Ricardu, Danoneu i Mazarsu.
Kako bi se ubrzala transformacija, poduzeća moraju mjeriti i optimizirati ESG performanse i iskoristiti nove tehnologije.
Održivi, pametni i sinkronizirani lideri navode strateške korake kao što su promjena ključnih pokazatelja uspješnosti, prikupljanje podataka o relevantnim mjernim podacima kao što su učinci biološke raznolikosti ili radnička prava u lancu opskrbe te stvaranje smislenih i djelotvornih uvida za poticanje strategije i napretka u pogledu održivosti.
Na taktičkoj razini naša studija nudi detaljni vodič za operacionalizaciju transformacije, poput izgradnje kombinacije talenata i vještina na razini poslovanja i odbora, poboljšanja raznolikosti, suradnje s dobavljačima radi poboljšanja učinkovitosti i ishoda ESG-a ili suradnje s drugim tvrtkama i dionicima.
"Proturječni zahtjevi kupaca - i kao potrošača i kao građana - vrše nove, a ponekad i suprotne pritiske na potrošački sektor. Digitalna i održiva transformacija pomaže potrošačkim poduzećima da se strateški i sustavno u budućnosti zaštite za rastuće zahtjeve novih skupina potrošača."
Isabelle Massa, partnerica, Mazars
Pročitajte naše novo izvješće kako biste saznali kako pripremiti svoje poslovanje za ovo novo doba. Cjelovito izvješće u nastavku.
Vaši osobni podaci prikupljaju se kako bi naše tvrtke grupe mogle razumjeti doseg i utjecaj naših publikacija. Kao dio toga, vaši osobni podaci mogu se dijeliti s našim tvrtkama grupe. Dodatne informacije o tome kako se vaši osobni podaci obrađuju možete pronaći u našoj izjavi o privatnosti.